petek, 10. marec 2017

OČKA, "očim" IN NAJBOLJŠI PRIJATELJ

Ja..prav ste ugotovili..to objavo namenjam njemu..osebi, ki je v moje življenje prinesla red, mir in spokojnost.  Razmišljala sem kje naj začnem in ker se vsaka zgodba začne na začetku gremo lepo po vrsti.

Dragi moj,

čeprav se ne morema pohvaliti s tem, da se poznava že veliko let, se mi večkrat zdi, kot, da si tu že od nekdaj..
 Najini začetki niso bili enostavni..pravzaprav nikoli nisva bila samo MIDVA..vedno smo bili mi trije.Ampak veš..nima vsak moški sreče, da izbere eno, dobi pa kar dve punci:) In roko na srce..ni vsak moški sposoben brezpogojno in brez  pomislekov sprejeti drugega otroka in ga imeti rad kot, da je njegov. Zato sem ti neizmerno hvaležna. Z veseljem opazujem kako se igraš in pogovarjaš s Kajo, kako jo učiš in jo vodiš. In tisto njeno iskrico v očeh, ko te zagleda. Čeprav ti mogoče tega še ne zna povedati sem prepričana, da te spoštuje in ti je hvaležna, ker v njenem življenju igraš moško vlogo, ko ni z atijem.
Tudi jaz sem ti hvaležna veš..zaradi tebe sem postala boljša oseba, zaradi tebe sem življenje začela gledati z druge plati..s tiste bolj pozitivne. Naučil si me, da se je v življenju potrebno boriti in nikoli obupati. Pokazal si mi, kaj je v življenju resnično vredno.

Nisem popolna ženska..imam ogromno napak in vem, da me je velikokrat težko razumeti. Sem svojeglava in trmasta...takšna pač sem..a se trudim po svojih najboljših močeh biti dobra sopotnica.
Hvala, ker me razumeš, ker se me trudiš sprejemati in ker podpreš vsako mojo, čeprav še tako noro idejo.
Hvala, ker me v nedeljo pustiš spati in mi pripraviš zajtrk. Hvala, ker se ponoči zbujaš in mi pomagaš ko nisem sposobna normalno funkcionirati ter hvala, ker ne obupaš :)
In hkrati oprosti ,ker ti včasih povzročam izpadanje las :) Vedno se mora nekaj dogajati..saj veš :)

Kljub vsemu vem, da sem zase izbrala najboljšega partnerja, Taji najboljšega atija in Kaji najboljšega prijatelja.

Ne bo vsak dan dober dan, a vem, da bova z roko v roki preskočila vse ovire in šla naprej.


                                                                                             

                                       

Ni komentarjev:

Objavite komentar