nedelja, 5. marec 2017

MAMIN PROSTI DAN

Danes je bil res en poseben dan..Ne spomnim se kdaj sem ga doživela nazadnje. Ponoči sem spala neprekinjeno.. Balzam za dušo in telo vam rečem.V hiši je bil mir in tišina, zato sem zjutraj spala kar do 11ih.. naspana, polna energije, brez podočnjakov in pripravljena na nov dan. V kuhinji sem si v miru skuhala kavo in namazala kruh z marmelado. Vsedla sem se pred računalnik in med srkanjem odlične kavice prebirala novice in nove objave svojih najboljših blogerjev.

Čas v kopalnici je bil neskončno dolg in prijeten po res dolgem času. Banja polna milnih mehurčkov, umirjena glasba in samo JAZ :)
Popoln make up, frizura kot iz naslovnice in že sem bila oblečena v svoje najljubše jeanske in obuta v noro visoke pete. Bil je dan za šoping s prijateljico. Ob kosilu sva obdelali vse modne trende, pokomentirali gospodično za sosednjo mizo in še enkrat pregledali kaj vse sva kupili.

Po tako sproščenem popoldnevu je bila pika na I se nova epizoda moje najljubše nadaljevanke, na udobnem kavču z veliko Milko z lešniki v roki.
Ja res moram priznati, da sem brez slabe vesti noro uživala..

...In potem sem se zbudila.. waaw kakšne sanje ;)
Ura je bila tri zjutraj in Taja je bila lačna.. Vsakodnevna rutina bi se lahko temu reklo.
Zjutraj nisem jedla zajtrka pa tudi kave nisem pila..Pospravila sem stanovanje, dajala perilo v stroj in iz stroja v sušilec.

Medtem ko je moj dojenček spal sem si lahko umila zobe in obraz..Ne..ne umivam se tako dolgo, le Tajino spanje je bilo maratonskega načina. Jap..kopalniška rutina mi danes ni vzela veliko časa. Kako zanimivo je to, da v trenutko ko sem v roke prijela puder in čopič je Taja začela jokati. Toliko o make upu..ampak saj jo razumem..le kako sem si lahko dovolila urejati najprej sebe in šele potem njo. Never again draga moja..
Namesto šopinga s prijateljico me je čakala polna plenička in pobruhan slinček.
Visoke pete in najljubše kavbojke? Upsi..danes pač ne bo šlo. Obleči staro raztrgano trenerko, spni lase v tisto moderno figo in bodi tiho..vsaj kuhati ti ni treba :)


Čisto navaden dan mamin dan kajne?

Ne vem kdaj sem nazadnje imela čas čisto zase, kdaj sem nazadnje s prijateljico v miru spila kavo ali obula visoke pete. Moji dnevi so v znamenju polulanih pleničk, hranjenja, zibanja in petja. Včasih sem klovn, včasih učitelj, včasih pa samo tečna mama. In ko se zvečer vležem na kavč, da bi v miru pogledala film spim že pri prvih oglasih.

 PA KAJ ZATO..

Otroci ne bodo večno otroci, vse ostalo pa bo ostalo tukaj in me bo počakalo. In ko bom čez 15 let sedela za kuhinjsko mizo in v miru pila svojo prvo jutranjo kavo bom pogrešala jutranji vrvež. Pogrešala bom otroški jok in vse tiste male prikupne nasmehe.

Zato želim danes uživati v vseh mokrih poljubčih, krikih veselja in žalosti pa tudi tiste manj prijetne stvar si želim čim bolj vtisniti v spomin. Prehitro bo prišel čas ko ji več ne bo in bo lahlo vsak dan moj prost dan.







Ni komentarjev:

Objavite komentar