petek, 6. januar 2017

Tri..štiri..ZDAJ!! Spoznaj nas

 Želja po blogu v meni živi že nekaj časa, pa vendar nikoli nisem našla tiste prave rdeče niti o čem bi pravzaprav pisala. Namreč, nisem ravno blesteča kuharica, tako da to odpade :) Potujem ja..a dlje kot do italijanske obale ne, pa tudi moj smisel za modo ni ravno med top 5 :)

In potem se naenkrat spomnim..

Hej, to si želiš, a ni to dovolj velik razlog da začneš? Ja..res je..pišem lahko o čemer koli želim..Želim si z drugimi deliti svoje izkušnje in dogodivščine. Obenem, pa bo to moj zapis materinstva..moj kotiček, kjer bom obeležila lepe trenutke naše družine, vam pokazala moj pogled na vzgojo in materinstvo ter vas spustila v naš zanimiv družinski svet.

Kdo pa sploh smo?
Štiričlanska "pisana" družina ( zakaj pisana? O tem kdaj drugič), ki se ji vsak dan ogrooomnoo dogaja. Kaja je navihana prvošolka, ki se sooča s prvimi ljubezenskimi tegobami :), Taja raste prehitro..prehitro in nam vsak dan pokaže kaj novega. In Mitja..hja..on je tisti ,ki me sprejema točno takšno kakršna sem in je najboljši ati, prijatelj in partner na svetu.

Kaj pa jaz?
Jaz sem Maja..mala, zvita in predrzna pravi vsem znana pesmica in ni daleč od resnice. Sem čisto prava levinja, trmasta in svojeglava. Obožujem ples, snežinke, dobre prijatelje in svojo družino.

Vse in še več pa v nasednjih objavah.
 
 



                                                   Moji gospodičnici in Tajin prvi Božič




                                                    
 







1 komentar:

  1. Maja je NASA maja in ostaja samo maja. Bravo maja! Vsa podpora

    OdgovoriIzbriši