ponedeljek, 9. januar 2017

Novoletne zaobljube in pospravljena omara.

Načeloma si nikoli nisem dajala novoletnih zaobljub..biti fit do poletja, jesti bolj zdravo in manj zapravljati. Sliši se krasno ne? Ampak sama do sebe bom raje iskrena , zato bom si za letos obljubila le eno : Naj bodo naše omare bolj organizirane in naj v njih bolj poredko eksplodira bomba..no pa saj sem rekla bolj poredko, to ne pomeni vedno :)
Ker je Kaja bila čez vikend pri atiju in je bil v njeni sobi mir, sem se odločila, da je njena na vrsti prva. Ok priznam..tega me je bilo najbolj strah. Odprem omaro in gledam..
KAJ PA ČE SE TEGA LOTIM DRUG MESEC??

Jooj, saj vem, da ji nisem ravno vzgled ampak kako ji to uspe?
Neštetokrat sem ji vse zložila..skupaj sma predelale kaj so stvari za doma in kaj za v šolo. Zgleda je od tega ona slišala samo par mojih bla, bla, bla besed. Včasih res mislim, da preveč pričakujem od nje, ampak želim, da odraste v samostojno in odgovorno punco, zato želim da je za svoje stvari odgovorna sama. Kaj pravite?

Začetek je bil težak, saj so se v omari znašli kupi oblačil, ki jih sploh več ne nosi. Malo organizacije
 in sprememb pa je njena omara takšna kot MORA BITI. Komaj sem čakala, da pride domov in da vidim njeno reakcijo.
 In ona mene vpraša: KAJ PA JE? AJA WAAW

Ja draga moja..od danes naprej bo vsak dan tako in mami več ne pomaga..Pa bo res tako?










                                                                Prej in potem

Ni komentarjev:

Objavite komentar