petek, 13. januar 2017

PREBERI MI PRAVLJICO




V času, ko so nam pametni telefoni, računalniki in tablice dobesedno zameglili um imam včasih občutek, da je veliko ljudi pozabilo kako diši knjiga.
Tisti občutek, ko se zaviješ v toplo odejo..v roke vzameš knjigo in začneš potovati v čisto drug svet, daleč od vsakodnevnih skrbi.

Kar pa me najbolj žalosti pa je to, da pozabljamo kako pomembne so knjige za otroke.
Pravljice so ključnega pomena za otrokovo domišljijo in so odličen način, da otrok gradi svoj besedni zaklad ter se nauči izražati čustva. Preko pravljic pa tudi spoznava različne kulture in kraje.

Nisem popolna mama..imam veliko napak. In priznam, da sem imela obdobje ko sem tudi jaz pozabila na tiste pisane knjige na knjižnih policah. 
Ampak zdaj berem..vsak dan? JA..VSAK DAN

Četudi je ura že čez osmo in jaz živčno razmišljam kako se bo zjutraj vstala, je to najin oz. zdaj že naš ( tudi Taja posluša pravljico ) poseben trenutek dneva. Ko se v spalnici udobno namestimo, se stisnemo in odpotujemo v svet pravljičnih junakov.


In ko smo že pri pravljicah in domišljiji. 

Kaja je punca z ogromno mero domišljije in upam da jo bo obdržala še nekaj časa. Veliko otrok več ne verjame v zobno miško, Božička in pravljice. Kaja pa ima pod posteljo še vedno podposteljnega škrata, ki skrbi za red v njeni sobi in še vedno upa, da bo enkrat za rojstni dan postala vila. Pa čeprav se to marsikomu zdi neumno in smešno..meni ni. Vesela sem in ponosna, da mi uspeva v njej obdržati ta čar otroštva, ki še prehitro mine. 

Nekaj pa moram priznati. Tudi jaz potihem še vedno verjamem v Božička in zobno miško..v tiste male čudeže in skrivnost dajanja.

 Kakšno pa je življenje brez domišljije? ;)


xoxo




Ni komentarjev:

Objavite komentar